menu
AMR ICT B.V.
Europalaan 24
6199 AB Maastricht-Airport

Ceresstraat 1
4811 CA Breda
Tel.: 076-790 11 09

Algemeen
Tel.: 043-327 03 23
Fax.: 043-327 03 24
E-mail: info@amr-ict.nl

Helpdesk
Tel.: 043-327 03 25
E-mail: helpdesk@amr-ict.nl

Telefonie as a Service

Als Cisco Elite Partner Plus hebben wij een duidelijke focus op convergentie en Unified Communications. AMR ICT is al vele jaren succesvol met de implementatie van Cisco VoIP oplossingen. Daarnaast beschikken wij over een 24x7 service organisatie die elke vraag op telefonievlak snel en daadkrachtig kan oplossen. Ook besteden wij veel tijd en energie in de nazorg om u ook na de ingebruikname optimaal te laten werken met een geavanceerde IP telefonie- omgeving.

Vraagstukken rondom telefonie

De laatste jaren krijgen wij van onze klanten steeds vaker te maken met vraagstukken rondom telefonie. Waar het credo vroeger veelal was "bellen en gebeld worden" horen we nu steeds vaker aanvullende wensen voor telefonie in organisaties. De opmars van de smartphone als vervanger voor andere (vast of DECT) toestellen is hierin vanzelfsprekend.

Unified Collaboration

Ook andere functies zoals IM (Instant Messaging), direct samenwerken, virtuele vergaderingen en inzicht in de beschikbaarheid staan op de wensenlijst. Dit zijn allemaal zaken die vallen onder unified collaboration.
Voor de invulling van deze wensen is een complete oplossing van Cisco uitermate geschikt. Niet iedere organisatie kan of wil deze deze combinatie van hard- en software zelf invullen.

Expertise

AMR ICT heeft jarenlange expertise op dit vlak. Begin 2015 startten we met het aanbieden van de AMR ICT Virtual Desktop as a Service. Ook Telefonie as a Service maakt inmiddels onderdeel uit van ons dienstenpakket.

Telefonie as a Service

Met Telefonie as a Service op basis van Cisco technologie heeft u geen eigen centrale meer nodig. Uw bereikbaarheid verbetert bovendien met één omgeving die AMR ICT voor u beheerd. Geheel afgestemd op uw behoeftes, krijgt u verder de beschikking over alle mogelijke functionaliteiten uit het Cisco Collaboration platform.

De voordelen op een rijtje

  • Geen investeringen in een eigen telefooncentrale
  • Lagere telefoonkosten (gemiddeld 40% goedkoper dan een standaard ISDN verbinding)
  • Behoud van de huidige telefoonnummer(s)
  • Vast-mobiel integratie (denk hierbij ook aan de toepassing van Cisco Jabber)
  • Extra diensten zoals IVR (Interactive Voice Response), Wachtrijen, Conferentiegesprekken en het filteren van gesprekken op basis van beschikbaarheid in uw Outlook agenda
  • Uw werknemers hebben overal waar een netwerkverbinding aanwezig is, veilig toegang tot de communicatiefuncties via IP-telefoons, geïntegreerde clients en softphones.
  • Uw werknemers kunnen kiezen hoe, wanneer en waar ze bereikbaar zijn. Denk hierbij aan expressberichten, aanwezigheidsstatus, voorkeursinstellingen en geïntegreerde messaging
  • Verhoogde beschikbaarheid, het is duidelijk welke collega‘s beschikbaar zijn zodat deze snel en doeltreffend ingeschakeld kunnen worden
  • Elk systeem, elke browser of elk apparaat kan gebruikt worden om een audio-, web- en videoconferentie te starten

Concurrerend tarief

Deze Telefonie as a Service dienst kunnen wij u aanbieden vanaf € 8,95 per medewerker per maand. Deze prijs is exclusief IP toestel en eenmalige implementatiekosten.