Webinar: De do’s en don’ts van digitaal vergaderen
Dit webinar heeft plaatsgevonden. Bekijk de presentatie, beluister de opname in mp3 of neemt contact op met uw vragen.
Thuiswerken en digitaal vergaderen zit inmiddels helemaal in ons systeem. Maar wat doet u nu wel en wat juist niet bij een digitale vergadering? Hoe zorgt u ervoor dat u professioneel overkomt en er geen gevoelige informatie via de verkeerde kanalen wordt gedeeld? Om meer bewust te worden van wat wel en vooral ook wat niet kan, neemt Noud Beckers van beuken´essers u mee in de do´s en don´ts van digitaal vergaderen!
Datum
Dinsdag 10 november 10:30 uur tot uiterlijk 12:00 uur.
Wat komt aan bod?
- Riskmanagement
Vanuit zijn vakgebied risicomanagement gaat Noud onder andere in op compliance en veiligheid. Wat is juridisch toegestaan – of juist niet. Hoe gaat u om met vertrouwelijke gesprekken en veiligheid van (gedeelde) data. - Bewustwording
Dat is eigenlijk stiekem waar het om gaat. Bewustwording van gedrag en ook van juridische aspecten. Weet u hoe u over komt als u in beeld bent? En waar let u op bij anderen? - Etiquette en gedrag
Vanuit uw luie stoel digital vergaderen? Naast de juridische aspecten is gedrag ook heel belangrijk, u wilt tenslotte dat u en uw medewerkers professioneel overkomen. Wat is de ´etiquette´, wat zijn de do´s en don´ts met betrekking tot uw gedrag? Welke indruk laat u achter?
Weet u het? Na dit gratis webinar wel! Uiteraard krijgt u ook antwoord op al uw vragen. Schrijf u nu in en ontdek de ins en outs van digitaal vergaderen.
Na aanmelding ontvangt u een paar dagen van te oren een link voor het webinar.