Van tijd tot tijd brouwt hij zijn eigen speciaalbier. Verder wandelt en poolt hij graag of is te vinden op een zomers festival. Ook in zijn vrije tijd is Nikky graag onder de mensen en houdt hij van afwisseling. Net als in zijn werk.
”Het menselijke aspect maakt mijn werk erg leuk en afwisselend”, zegt Nikky. Hij werkt dan ook graag samen met (medisch) ICT-ers, verpleegkundigen, en managers en telefonisten van contact centers. Projecten bij zakelijke klanten en zorgklanten wisselen elkaar af, dat maakt zijn werk op een prettige manier uitdagend.
Nikky is gespecialiseerd in collaboration (telefonie en contact centers) en zorgcommunicatie zoals IQ Messenger en alle (medische) koppelingen. Ooit begonnen als stagiaire, verdergegaan als afstudeerder en nu al weer bijna zeven jaar in dienst bij AMR ICT. ”Ik ben gestart als ‘techneut’ en inmiddels doorgegroeid tot zelfstandig werkende consultant. Ook vervul ik steeds meer een pre-sales en projectmanagement rol voor de andere engineers en ondersteun ik de sales afdeling met mijn (technische) consultancy kennis in de acquisitie.”, aldus Nikky.
Een goed begin is het halve werk. Dat is zijn motto. Alles netjes voorbereid zodat implementatie en oplevering soepel verloopt. De klant blij, Nikky blij. Daar krijgt hij energie van.
De integratie van een customer contact center met een CRM systeem zoals Salesforce is heel gebruikelijk in de zakelijke markt. De zorgmarkt is ook in ontwikkeling; een veranderende behoefte vanuit de zorgmedewerkers en de patiënten/cliënten vraagt om innovatie. Een andere kijk, zowel mensgericht als technologiegericht. Nikky en zijn collega´s hebben dan ook een mooi project opgeleverd bij de Sint Maartenskliniek. Daar hebben ze voor het patiënt contact center een nieuwe telefonie inrichting geïmplementeerd. De wens was om deze te integreren met Salesforce zodat de medewerker van het patiënt contact center direct de gegevens van de patiënt in beeld krijgt. Wel zo prettig voor de patiënt, deze hoeft dan niet elke keer zijn of haar gegevens door te geven, waarmee het contact veel persoonlijker geworden is.
AMR ICT werkt met verschillende partners samen. Dat maakt dat het team altijd kan kijken naar de beste oplossing voor de klant. Dat vraag om maatwerk en de expertise om verschillende systemen, oplossingen en hardware met elkaar te integreren. De oplossing bij de Sint Maartenskliniek bestaat uit de Cisco contactcenteroplossing UCCX en een softwarekoppeling van Salesforce met Bucher & Suter. Dankzij deze combinatie gaan de inkomende gesprekken direct naar de juiste agents en wordt door nummerherkenning de patiëntenkaart geopend. Uiteraard bieden we een complete oplossing, wat betekent dat we ook telefoons en headsets hebben geleverd.
Ook dit project hebben we weer met passie voor het vak en hart voor de mens uitgevoerd.