Cliënt en zorgverlener centraal
Een betere coördinatie en facilitering van de zorg zijn door toepassing van de oplossing van AMR ICT een feit.
Dit zijn twee belangrijke verbeterpunten. Het is de verwachting dat personele schaarste binnen de zorg de komende jaren alleen nog maar zal toenemen. Door gebruik van IP is het niet langer nodig dat er 24 uur per dag een zorgverlener in de directe omgeving aanwezig is. Vanuit centrale en decentrale telefooncentrales of alarmdiensten bieden de oplossingen van AMR ICT de mogelijkheid om continu in contact met medewerkers te staan. De cliënt kan eenvoudig met een knop, geluidssignaal of beweging een beroep doen op de zorgverlener.
AMR ICT maakt techniek écht ondersteunend aan het zorgproces. Dit draagt bij aan tevreden mensen in een prettige leef- en werkomgeving waarbij veiligheid en gebruiksvriendelijkheid centraal staan.
Dit zijn twee belangrijke verbeterpunten. Het is de verwachting dat personele schaarste binnen de zorg de komende jaren alleen nog maar zal toenemen. Door gebruik van IP is het niet langer nodig dat er 24 uur per dag een zorgverlener in de directe omgeving aanwezig is. Vanuit centrale en decentrale telefooncentrales of alarmdiensten bieden de oplossingen van AMR ICT de mogelijkheid om continu in contact met medewerkers te staan. De cliënt kan eenvoudig met een knop, geluidssignaal of beweging een beroep doen op de zorgverlener.
AMR ICT maakt techniek écht ondersteunend aan het zorgproces. Dit draagt bij aan tevreden mensen in een prettige leef- en werkomgeving waarbij veiligheid en gebruiksvriendelijkheid centraal staan.