Cisco is voor ons een one-stop-shop

Meer informatie over onze samenwerking met Cisco

Connect, communicate and collaborate securely and reliably. Dat is was Cisco op de website zegt over hun samenwerkingsoplossingen. Ze zorgen ervoor dat er binnen organisaties slim met elkaar samengewerkt wordt onafhankelijk van de locatie. Zo werken organisaties effectiever. Evelien Slagenburg, Collaboration Specialist Healtcare & Fintech bij Cisco: “Een geheel aan IT-tools is altijd wat een oplossing maakt tot wat hij is en waarmee je je kunt onderscheiden. Onze technologie heeft zich bewezen en blinkt uit in betrouwbaarheid.”

Om slim samen te werken worden veel verschillende oplossingen ingezet. Denk aan: (traditionele) telefonie, videobellen, conferentieschermen, etc. Ook kunnen er veel koppelingen gemaakt worden met andere systemen als iQ Messenger, Mobotics of Salesforce. En daar komt AMR ICT in beeld. “De kracht van AMR ICT is dat ze onze tools kunnen koppelen met andere tools,” zegt Evelien. “Ze geven daarnaast ook goed, eerlijk advies en uitleg, ongeacht of een klant 20 of 20.000 gebruikers heeft.”

Een andere tool van Cisco die AMR ICT inzet is Meraki. Meraki verzorgt een zeer uitgebreid dashboard op basis van wifi, waarin alle tools die bij een klant ingezet worden samenkomen. Je hoeft daarvoor niet op locatie bij de klant te zijn, maar logt in op een dashboard. “Het inzicht dat je daar krijgt is uniek. Eventuele escalaties en problemen kun je meteen uitlezen en worden zelfs vooraf gedetecteerd,” zegt Ben Radstaat, Channel Accountmanager bij Cisco Meraki. “We werken graag met AMR ICT samen omdat zij spot on zijn wat betreft marktkennis. Ze weten wat er speelt bij klanten en waarom Meraki interessant kant zijn.”

AMR ICT werkt al sinds 2006 met Cisco samen. “Cisco heeft een breed portfolio en hun platform is heel betrouwbaar,” zegt Maarten Amkreutz, Technisch Directeur AMR ICT. “Daarnaast heeft Cisco de hele keten in huis. Zo kunnen we snel schakelen op het moment dat dit nodig is.” Klanten worden op veel verschillende vlakken ondersteund. “We inventariseren de vraag en kijken gezamenlijk naar advies dat praktisch en hands-on is. Zo werken we het liefst!”

Kijk voor meer informatie over Cisco op:

https://www.cisco.com/site/us/en/index.html

https://meraki.cisco.com

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

VERGELIJKBARE BLOGS